A járatkiosztás túl bonyolult és időigényes – miközben minden perc számít.
Egyszerűsítse a járatkiosztást és csökkentse a tervezési időt – az OpenTravellel néhány kattintás a teljes napi menetrend

Felejtse el az időigényes papír munkát! Az OpenTravellel egy pillant alatt elvégezheti járatai beosztását sofőrök, buszok és megrendelések szerint. Megoldásunkkal feleslegessé válnak a már átláthatatlanná vált vezénylési táblázatok, dokumentumok.
A személyszállítási iparág folyamatos fejlődésével egyre inkább elengedhetetlenné válik a gyors és hatékony erőforrás-menedzsment. Az OpenTravel ERP AI által támogatott erőforrás-beosztó alkalmazása a legújabb technológiai áttörés, amely lehetővé teszi, hogy a sofőrök és járművek a lehető leggyorsabban és legoptimálisabban legyenek kijelölve a feladatokra.
A hagyományos beosztási rendszerek sok időt és energiát igényeltek, és gyakran okoztak felesleges bonyodalmakat. Az AI alapú megoldás segítségével azonban mindössze néhány kattintás és máris megtalálható a megfelelő jármű és sofőr az adott feladatra. A rendszer az időpontok, helyszínek és járműspecifikációk alapján azonnal optimalizálja a beosztást, így elkerülhetők a szűkös kapacitású időpontok és a túlterhelt sofőrök.
Az OpenTravel ERP AI által támogatott alkalmazás nemcsak hogy gyorsítja a jármű- és sofőrkeresést, de csökkenti az üzemeltetési költségeket és növeli a szolgáltatások minőségét. A rendszer képes az igények gyors, valós idejű figyelemmel kísérésére és automatikus beosztásra, így biztosítva, hogy a vállalatok mindig a legjobb teljesítményt nyújthassák ügyfeleiknek.







Ajánlat kérés
Az Opentravel ajánlatkezelő modulja hatékonyan támogatja az ajánlatok elkészítését, akár több verzióban is. A rendszer kiküldi az elkészített dokumentumot az ajánlatkérőnek, majd az elfogadás után egyszerűen létrehozza a megrendelést, amelynek további kezelését korábban már ismertettük.
Megrendelések kezelése
A rendszer központi eleme a megrendeléskezelő modul, mely támogatja a visszatérő és összetett túrák egyszerű kezelésére.
A rendszerben minden megrendelés csoportkódhoz és partnerekhez rendelhető, mely lehetővé teszi a rendelések egyszerű és gyors nyilvántartását, az adatkezelések, a riportálások és az elszámolások hatékony kezelését. A túrákhoz tetszőleges számú kiállás (indulási és érkezési pont) rögzíthető, ami elengedhetetlen a több megállót vagy több napot érintő megrendelések kezeléséhez.
A rendszer támogatja a sablonalapú megrendelés-mentést és a meglévő megrendelések klónozását is. Ezek a funkciók jelentősen leegyszerűsítik a visszatérő megrendelések létrehozását, időt és adminisztrációs kapacitást takarítva meg.
Fontos eleme a rendszernek a költségvetés- és elszámoláskezelés. Egy-egy túrához rögzíthetők külön költségtételek a sofőrök, alvállalkozók és megrendelők irányába. Ez átlátható pénzügyi nyilvántartást biztosít és megkönnyíti az utókalkulációkat.
Minden túrához kapcsolódó adat – időpontok, útvonal, sofőr, jármű, megjegyzések, kapcsolódó dokumentumok – egyetlen felületen érhető el, mely csökkenti az információkeresésre fordított időt, minimalizálja a hibalehetőségeket, és támogatja a diszpécseri munka hatékonyságát.
Diszpécser központ
Mobil Applikációk
A sofőrök, diszpécserek és megrendelők külön mobilalkalmazáson keresztül kapcsolódnak a rendszerhez. A sofőr applikáció a feladatok visszaigazolására és a munka dokumentálására szolgál. A diszpécser alkalmazás távoli hozzáférést biztosít a rendelésekhez és lehetővé teszi az azonnali beavatkozást. A megrendelői applikáció valós idejű tájékoztatást nyújt a rendelések állapotáról.
Az applikációk iOS, Android és Windows platformokon is elérhetők, ezáltal bármilyen eszközön kényelmesen használhatók. Közvetlen kapcsolatban állnak az Opentravel rendszerrel, így az adatok valós idejű nyomon követése és szinkronizálása folyamatosan biztosított, ami hozzájárul a gördülékeny működéshez.
Soffőr applikáció
Diszpécser applikáció
Megrendelő applikáció
Drag & Drop TIme line
A buszos szolgáltatás egyik legkritikusabb lépése az erőforrások hatékony hozzárendelése. Talán ez befolyásolja leginkább egy vállalkozás üzleti hasznát.
Mivel a legtöbb megrendelés egyedi, a beosztást általában manuálisan végzik. Azonban ahogy egy cég növekszik, egyre nehezebb egyszerre átlátni a folyamatban lévő munkákat, a beosztásra váró feladatokat, valamint a szabad és foglalt erőforrásokat. Ebben nyújtanak segítséget az idővonal (timeline) nézetek.
Két idővonal nézet áll rendelkezésre a beosztás megkönnyítésére. Ezek a két legfontosabb erőforrás – a sofőrök és a buszok – oldaláról mutatják a kiállásokat, lehetővé téve az egyszerűbb és költséghatékonyabb erőforrás-kezelést.
Busz kiosztás
Soffőr kiosztás
Ebben a videóban bemutatjuk, milyen egyszerű a sofőrbeosztás folyamata az OpenTravel rendszerben. A Time line drag & drop funkcióval gyorsan és vizuálisan rendelhetők ki a sofőrök az egyes járatokra, néhány mozdulattal elkészítve a teljes beosztást.